top of page
  • תמונת הסופר/תYonatan Anafi

המדריך למשקיע המתחיל עם חברת Avertice - חלק 5 - בקצרה על השוק השני שלנו באינדיאנה

בואו נדבר על אינדיאנה ולמה נכנסנו לשוק הזה

אנחנו פועלים בשני אזורים באינדיאנה. אינדיאנפוליס, שזו עיר הבירה, ועוד מספר פרברים מסביבה.

אם נתייחס למשבר הסאב-פריים (Subprime) ב-2008, שהיה אחד המשברים הכלכליים הכי חמורים בתולדות האנושות, שוק הדיור באינדיאנה בקושי נפגע (ירידה של 19% ע"פ Zillow מ-2007 עד 2012) ומאז הוא עלה 84%! (נכון לתחילת שנת 2023)

זה מראה על יציבות השוק והסיכון שיש עלינו ועל המשקיעים שלנו.


למה השוק כזה יציב?

אינדיאנה נשענת על תעשייה. אחת החברות הכי גדולות שיושבות שם זו חברת התרופות Eli Lilly (מקבילה אליה בישראל זו חברת "טבע") והמפעל שלה הוא בעיר הבירה ולפי המידע שקיבלנו הוא מייצר מעל 100 אלף מקומות עבודה.

בנוסף, יש מספר חברות נוספות, כמו חברה שמייצרת תיבות הילוכים של משאיות לכל העולם, יש גם את מסלול המירוצים INDY500 (למי שמכיר וראה את הסרט "פורד נגד פרארי" או את הסרט אנימציה Cars) שהוא בין הידועים בעולם. זו תחרות שמייצרת תעסוקה ותיירות. לנו כמשקיעים זה מצוין. כיום יש לנו מעל 100 בתים של משקיעים שם. גם אם נדבר על התקופה של הקורונה, למרות הקשיים – מי שהחזיקו את הנכסים שלהם והיו סבלניים, קיבלו פתרון לשכירויות וגם שווי הנכסים שלהם עלה.



5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

המדריך למשקיע המתחיל עם חברת Avertice - חלק 7 - כיצד בונים עסקה פר משקיע ומה המחויבויות של כל משקיע

דבר ראשון שאנחנו עושים עם משקיע פוטנציאלי, זה פגישה פנים מול פנים. אנחנו מאוד מאמינים בזה. אנחנו גם דורשים שכל מי שקשור להשקעה יהיה נוכח בפגישה. לשכנע משקיעים לרכוש נכס בארה"ב זה קל, ההתמודדות בהמשך ע

המדריך למשקיע המתחיל עם חברת Avertice - חלק 6 - מדינות רפובליקניות או דמוקרטיות?

למה אנחנו מעדיפים מדינות רפובליקניות על פני דמוקרטיות? לא כולם מכירים את ההבדל עבור משקיעים, אבל מבחינתנו הוא הבדל משמעותי. החוק במדינות הרפובליקניות הוא לטובת בעל הבית ולא לטובת הדייר. אני אתן דוגמא

bottom of page